Ruotsalainen ulkoiluvaatebrändi RevolutionRace raportoi toisen neljänneksen osalta maltillisia kasvulukuja. Kokonaisliikevaihto niiasi ensimmäistä kertaa, -0,5 %. Myynnin poikkeuksellisen laskun takana oli valuuttakurssien vaihtelut. Vaikka yhtiö operoi Ruotsin kruunuilla, on Ruotsi enää reilut 10 % yhtiön myynnistä. Ruotsin kruunun kurssin vahvistumisella siis on vaikutusta.
Paikallisissa valuutoissa Revolution Racen liikevaihto kasvoi +4 % toisella neljänneksellä.
Markkinoista Pohjoismaiden myynti kasvoi +13 %. Muista markkinoista yhtiölle aina yhtä tärkeällä Saksankielisellä markkinalla Sveitsin ja Itävallan myynnit kasvoivat paikallisissa valuutoissa +20 % molemmilla markkinoilla. Suurin markkina Saksa on yhtiön mukaan edelleen haastava, joskin yhtiö sanoi voittaneensa markkinaa Saksassakin.
Markkinan haastavuus heijastui yhtiön kannattavuuteen. Myyntikate heikkeni toisella neljänneksellä 71,9 % -> 69,4 %. Sen vetämänä myös liiketulos laski 18,2 % -> 15,6 %.
Oman suoramyynnin sekä markkinapaikkojen ympärille myyntinsä rakentanut yhtiö teki hiljattain uuden aluevaltauksen, kun se avasi Tukholman lähistölle outlet-myymälän.
Uusi myymälä ja asiakkaiden kohtaaminen osoittautui selvästi arvokkaaksi lisäksi verkkokaupan ympärille. Yhtiö ilmoitti olevansa avaamassa brändimyymälää Tukholmaan.