Kaupan tila

Kaupan tila

Share this post

Kaupan tila
Kaupan tila
Miksi S-ryhmän brändi on niin vahva?
Copy link
Facebook
Email
Notes
More

Miksi S-ryhmän brändi on niin vahva?

Minulle esitettiin alkuviikosta oheinen kysymys. Kirjoitin kysymykseen nopeasti vastauksen, joka venähti pidemmäksi pohdinnaksi. Siitä kuoriutui vähän pidempi pohdinta ruokakaupan kilpailutekijöistä.

Arhi Kivilahti's avatar
Arhi Kivilahti
Dec 06, 2023
∙ Paid
4

Share this post

Kaupan tila
Kaupan tila
Miksi S-ryhmän brändi on niin vahva?
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Share

Kysymyksen taustalla ovat erilaiset asiakastutkimukset, joiden mukaan S-ryhmän brändit, etenkin S-Etukortti ja Prisma, ovat asiakkaiden eniten arvostamien brändien joukossa. Muun muassa Taloustutkimuksen “Arvostetuimmat brändit” -tutkimuksessa S-ryhmä on pärjännyt hyvin.

Kuvan lähde: Taloustutkimus

Miksi juuri S-ryhmän brändit ovat niin vahvoja, etenkin kun S-ryhmä tuntuu perinteisesti mainostavan vähemmän kuin Kesko?

This post is for paid subscribers

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 Arhi Kivilahti
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start writingGet the app
Substack is the home for great culture

Share

Copy link
Facebook
Email
Notes
More