Kaupan tila 2024: kansainvälistyminen on kaupan tärkeimpiä kasvun potentiaaleja
Kotimainen kaupan arvoketju ei perinteisesti ole ollut aktiivista kansainvälistymään. Se kuitenkin tarjoaisi kaupalle hurjan kasvupotentiaalin ja mahdollistaisi kotimaan maariskin pienentämisen.
Tule Kaupan tila 2024:ään kuulemaan mihin kaupan ala on kehittymässä. Lavalle nousevat maan kiinnostavimmat puhujat. Varaa liput ja tule paikalle.
Kansainvälistyminen tarjoaa kaupan arvoketjun toimijoille valtavan kasvupotentiaalin. Kansainvälistyminen on kuitenkin kaikkea muuta kuin helppoa. Suomessa ei myöskään puhuta paljon kansainvälistymisen menestystarinoista, toisin kuin Ruotsissa, jossa kansainvälistymiselle on pitkät perinteet.
Kaupan tila 2024 -seminaarissa kansainvälistymisen paneelikeskustelussa aiheesta tulevat keskustelemaan
Reiman toimitusjohtaja Heikki Lempinen: Reima on laajentunut lukuisiin maihin hyödyntäen monia eri kanavia ja tapoja.
Linkosuon toimitusjohtaja Jyrki Karlsson: Jyrki on toiminut lukuisissa suurissa kansainvälisissä elintarvikealan yrityksissä ja viimeisimpänä vienyt Linkosuota maailmalle.
Lauri Sipponen: Laurin pitkä kokemus Lidlistä antaa erinomaisen kokemuksen siihen mistä elementeistä tehokkaasti kansainvälistyvä kaupan konsepti syntyy ja mitä kotimainen kauppa voisi siitä oppia. Lisäksi Lauri on ollut auttamassa elintarviketeollisuuden yrityksiä kansainvälistymisessä.
Paneelikeskustelussa tullaan syventymään siihen mikä tekee kansainvälistymisestä vaikeaa ja miten näitä ongelmakohtia on mahdollista ylittää.
Kinopalatsi, 17.4.2024: liput voi hankkia täältä.
Seminaarin mahdollistavat upeat sponsorimme: StrongPoint, Volume Design ja Joblink Oy. Lämmin kiitos heille jo etukäteen! 🙏