Kaupan tila 2024: Kanta-asiakkuus ja markkinointi Suomessa Lidlin näkökulmasta
Suomalainen ruokakauppa eroaa monista muista kansainvälisistä verrokeistaan vahvojen kanta-asiakasohjelmien muodossa. Tämä on myös haastanut Lidliä kehittämään omaa lähestymistapaansa.
Hanki lippusi täältä: https://www.tiketti.fi/kaupan-tila-2024-ruokakauppa-kinopalatsi-helsinki-lippuja/100984
Kotimaiset kanta-asiakasohjelmat ovat jo vuosikymmenien aikana opettaneet suomalaisia odottamaan ruokakaupalta vahvaa palkitsemista kiitoksena asiakasuskollisuudesta. Lidl ei perinteisesti tarjonnut kanta-asiakasohjelmaa.
Suomessa se on kuitenkin perusedellytys ruokakaupassa toimimiselle. Lidl onkin lähtenyt voimalla mukaan kanta-asiakasohjelmien kilpailuun.
Meri Aalto tulee kertomaan miten Lidlin suhtautuminen kanta-asiakasohjelmiin on muuttunut vuosien varrella ja miten Suomi eroaa muista Lidlin toimintamaista. Puheenvuoron aikana keskustellaan myös siitä miten Lidl Plus-sovellus sekä Bonus-ohjelma ovat lähteneet liikkeelle.
Myös markkinointi on muuttunut Merin Lidl-vuosien aikana merkittävästi.
Seminaarin mahdollistavat erinomaiset sponsorimme: Joblink, Relex, Strongpoint, Orkla ja Tammer Brands. Lämmin kiitos heille jo etukäteen! 🙏
Lippujet hinnat
Kauppaketjut ja FMCG-brändit 250 € (alv 0)
Muut toimijat 350 € (alv 0)
Tule mukaan kuulemaan kiinnostavimpia puheenvuoroja.
Lippuja voi tilata myös lähettämällä sähköpostia: arhi@adainsights.fi.
Kerro osallistujien määrä ja yrityksen laskutustiedot.