Kaupan tila

Kaupan tila

Share this post

Kaupan tila
Kaupan tila
Miten luodaan nopeasti kansainvälistyvä konsepti: Ville Velinin oppeja JYSKiltä

Miten luodaan nopeasti kansainvälistyvä konsepti: Ville Velinin oppeja JYSKiltä

Kauppa hyötyisi suuresti, jos se oppisi kansainvälistymään tehokkaammin. JYSK on yksi Pohjoismaiden kansainvälisimpiä kaupan yhtiöitä. Kysyinkin JYSKin Ville Veliniltä mihin menestys perustuu?

Arhi Kivilahti's avatar
Arhi Kivilahti
Feb 03, 2024
∙ Paid

Share this post

Kaupan tila
Kaupan tila
Miten luodaan nopeasti kansainvälistyvä konsepti: Ville Velinin oppeja JYSKiltä
Share

JYSK on yksi Euroopan kansainvälisimmistä kaupan alan yhtiöistä. Yli 3 300 myymälää peräti 48 maassa on kansainvälistymisen taso, johon yltää vain harva kauppaketju maailmassa. Mikä tekee Jyskin mallista niin tehokkaasti kansainvälistettävän?

Jyskin myymälöiden määrän kehitys. Kuvan lähde: Jyskin vuosikertomus

Ymmärtääkseni tätä istuin alas Jyskin Regional Retail Directorin Ville Velinin kanssa. Keskustelu kansainvälistymisestä kääntyi nopeasti keskusteluksi yhtiön konseptista.

This post is for paid subscribers

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 Arhi Kivilahti
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start writingGet the app
Substack is the home for great culture

Share