Motonet laajenee Ruotsiin vahvalla konseptilla ja hyvällä itseluottamuksella
Motonet on hieno esimerkki kotimaisen kaupan konseptiosaamisen viennistä ulkomaille. Ruotsin laajentuminen antaa toivon mukaan uskoa ja oppia myös muille.
Vuosi 2022 oli Motonetille vaikea. Koko 2000-luvun jatkunut vahvan kasvun kausi päättyi verrattain yhtäkkiä. Syyskuussa päättynyt vuoden 2022 tilikausi jäi karvan verran miinukselle, kun vielä edellisenä vuonna myynti oli kasvanut miltei 10 %. Juuri valitulle toimitusjohtajalle Marko Röytiölle tilanne oli hankala.
Vaikean vuoden jälkeen viimeisin tilikausi on mennyt positiivisemmissa merkeissä. Suorituskyky on parantunut tilikauden mittaan, mutta Röytiön mukaan vielä ei ”rumpuja päristellä”. Tarkemmat luvut tilikauden suorituskyvystä kuullaan heti alkuvuodesta.